Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 10. února 2008

Co mám doma

Tohle se mi podařilo během loňského léta. Ostatní fotky nejsou natolik kvalitní, abych je poslala, tak snad letos. Je to škoda, protože jsem měla nádherné květy. Ale jen na několika kaktusech. Ty ostatní ne a ne vykvést. Snad mi časem napíše paní Vlasta, jak to dělá.

Tak tady je ta moje kráska. Klívie mi kvete přibližně 3 - 4x ročně.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter