Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pátek 5. prosince 2014

Vyšívaná taška

Ahoj holky,
jelikož jsem byla letos hodná, tak jsem si taky nadělila vlastní vánoční dáreček, který má svuj příběh... Mám modré boty, jsou to sportovní boty a mám je hodně ráda přávě v létě, jsou lehké a pohodlné... ale neměla jsem k nim vhodnou tašku a látkovou jsem nechtěla....
Tak jsem se rozhodla, že si vyšiju motiv, a dám si ušít...
a pak zase, co bude na výšivce???? A jelikož mám ráda motýlky a kytičky, a brousila jsem netem a hledala předlohy.... to pravé orechové mi cvrnklo do nosu...
ale jsem antitalent na šití, tak to dokončila ta šikulka, co mi už nejednu tašku šila....
a na světě je jedinečný originál, z kterého mám radost....
tak hezký den všem
Magdalena



Autorka: magda.megova@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter