Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 9. prosince 2014

Vítám Vás

Zdravím všechny členky našeho klubu!

Některé už to víte déle, jiné jste se to dozvěděly dnes z Jitčina e-mailu. Od nového roku přebírám vedení klubových stránek já - taky Jitka (snad si nás nebudete plést). Jelikož nemám s blog.cz dobré zkušenosti a navíc si myslím, že blogspot lépe vyhovuje požadavkům klubových a projektových blogů, dohodla jsem se se současnou administrátorkou, že zároveň s mým nástupem do funkce dojde také ke změně klubového webu-blogu.

Co Vám změna umístění stránek přinese?
Největší přínos vidím v možnosti každý článek přiřadit do libovolného počtu rubrik. Mělo by to usnadnit zpětné dohledávání v archivu. A také díky tomu bude každé z Vás vznikat přehled všeho, co zde publikujete - takový Váš malý soukromý blog.
Členkám, které mají své skutečné blogy, se zde v pravém menu zobrazuje poslední publikovaný článek. Taková malá propagace jejich blogů.
 
Tyto stránky však ještě potřebují trošku doladit. A tady bych vás ráda požádala o spolupráci.

  1. Chtěla bych tu udělat malé medailonky každé z vás, kde by bylo pár slov o každé, kontakt, odkud jste - stačí okres, jakým ručním pracem se věnujete, další koníčky a nějaké fotografie - ideálně portrét a nějaké výrobky. Vpodstatě něco podobného, jako jste psaly, když jste se do klubu hlásily.
  2. Jak jste si možná všimly, v menu je seznam členek a u každé je přehled článků, které jste poslaly na původní blog. Tyto přehledy jsou jen z roku 2014, staršími články už nemám sílu se prohrabovat. Ale pokud by někdo chtěl ten svůj seznam doplnit, klidně se může prohrabat archivem, najít si své příspěvky a napast odkazy do komentáře nebo mně na e-mail
  3. Také bych ráda doplnila seznamy odkazů na inspirativní stránky. Prosím, podělte se s ostatními o své oblíbené stránky, kam si chodíte pro nápady.
  4. Můžou se tu objevit chyby, nebo nějaké problémy s čímkoliv. Klidně napište, co nefunguje, nebo kde jsem udělala chybu, ať to můžu napravit. Bylo toho opravdu hodně a i když jsem to několikrát kontrolovala, mohlo mi něco uniknout.
  5. Někteří lidé si potrpí na pěkný design. Já se v oblasti grafiky moc neorientuju a tak jsem nastavila první ucházející tapetu, kterou jsem našla. Pokud se někomu nelíbí, může najít (případně sám vytvořit) lepší a opět mi poslat odkaz.
  6. Uvítám také jakékoliv ilustrační fotografie k již publikovaným článkům (přehledům) zde na blogu, aby se to tu trošku oživilo, než začnou chodit příspěvky
Doufám, že se Vám nové stránky budou líbit a že se tu brzy zorientujete. Pokud byste měli jakoukoliv připomínku, návrh, stížnost... pište na e-mail: jitka.stepankova(zavináč)seznam.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter