Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

sobota 6. prosince 2014

Máme hosta

Dobrý den.:děvčata Jmenuji se Jindřiška Jandlová z Nového Boru a ráda bych Vám občas zaslala foto mé ruční práce. Už jsem v důchodu a přihlásila jsem se do kurzu na PC . Tak jsem našla Vaše stránky. Jsou krásné. Už léta dělám ruční práce(měla jsem tři děti) ,teď, před Vánoci háčkuji ozdoby.Jinak přes léto chodím na zahrádku. Tak jsem po delším čase přiložila foto jde mě to pomalu. Zvon jsem dělala v roce 2013. Začala jsem v září a do Vánoc jsem jich uháčkovala celkem 14. Udělali velkou radost (krásné dárky) Na shledanou Jin.Jandlová






Autorka: venousek456@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter