Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 1. prosince 2014

Jitka K.



okr. Prostějov
yorga(zavináč)seznam.cz
 
Stránky:
 
Jmenuji se Jitka, moje přezdívka je Yorga a od roku 2003 jsem v penzi.  Na internetu se vyskytuji od roku  2006. Původně jsem začínala s osobním blogem www.yorga.blog.cz, kde prezentuji především své ruční práce, květiny, které mám ráda a také naše pejsky. Později jsem založila ještě klub pro ženy, které vlastní stránky neměly a chtěly se také zviditelnit www.club.blog.cz. Mým hlavním koníčkem je háčkování, ale ráda zkouším i jiné techniky, jako je například pletení košíků z papírových ruliček, občas něco ušiji, nebo upletu. Jsem narozená ve znamení raka a to předurčuje můj láskyplný vztah k rodině, vnoučatům a všemu, co vytváří útulný domov. 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter