Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 26. listopadu 2013

Přínos pro klub

Dnes vám pžedstavuji další novou členku našeho klubu. Jistě se mnou budete souhlasit, když jsem dala do názvu článku, že je to přínos pro klub, jelikož takovou tvorbu tady ještě nemáme.
A teď něco, co mně o sobě napsala autorka sama. Vybírát to, co je podstatné i pro vás ostatní.

"Náhodou" jsem se dostala na Váš blog a chci se zeptat, zda je stále možné se stát členkou Vašeho ŽENSKÉHO BLOGU.

Vytvářím pro své dcery, kamarádky, někdy kolegyně květy do vlasů, jako brože, čelenky z organzy, ze stuh i tylu. Na Vašem blogu jsem nic takového nenašla a mohlo by být přínosem pro všechny zúčastněné, kdybych mohla o sobě dát vědět tímto způsobem.
Pro blog jsem si vybrala přezdívku - LADY UENDELIG.

Nabízím malou ukázku ze své tvorby.






Autorka: 2010nekonecno@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter