Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

čtvrtek 7. listopadu 2013

Odkaz od Sylvy

Ahoj,objevila jsem krásný odkaz na korálkové koule a myslím si, že by to mohlo děvčata zajímat. Podívej se prosím na to a rozhodni, jestli to dát na stránky Klubu. Někomu by se to mohlo hodit.


Jestli by někdo měl zájem,tak ať mě hodí mejl. Napíšu, kde to koupit /ten vnitřek je dost drahý/,ale dá se nahradit plíškama za pár korun v korálkárnách. Ale budou Vánoce a vypadá to perfekně. Já jsem něco podobného už dělala a jsou tam dobré rady i pro mě.

Zdraví Sylva kaktusarka1@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter