Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

sobota 16. listopadu 2013

Frivolitky od Šárky

Zdravím všechny do klubu :-). Vytvořila jsem zase něco uzlíků, tak posílám na omrknutí :-). Dělala jsem na přání něco bílých vloček, některé jsem uvázala stejné, co jsem sem posílala posledně, a dvě jiné, ty posílám teď. Ta druhá propletená se mi moc líbí, i když dala nejvíc práce, a když jsem je odeslala, tak jsem si řekla, že ji dám ještě jednou - tentokrát s korálkami. Když jsem pak koukla na obě fotky, tak ta bez korálků mi nakonec přijde taková trošku nahatá :-). Co říkáte?

Potom jsem vázala dečku, pro mamku k narozeninám. Posílám zatím sem, na stránky si ji dám až potom, protože tam by ji budoucí obdarovaná mohla předčasně vyšmátrat :-). A je to moje první natužená frivolitka. Dečku jsem naškrobila, protože dlouhé obloučky ve třetí řadě i po vyžehlení dělaly trochu paseku a mírně se kroutily. Normálně se předlohám s hodně dlouhými obloučky vyhýbám obloukem :-), protože zlobí vždycky. Ale prostě tahle dečka se mi jako celek moc líbí a nešlo ji neuvázat :-). Tak doufám udělám radost :-).

No a samozřejmě zvoneček, který vázala Eva - poslala mi předlohu, a je tak parádní, že jsem ho hned vyzkoušela taky, dodala jsem korálkový okraj, a tady je :-).

Ať se máte všichni moc fajn, a daří se všechna tvořeníčka - vánoční i ta ostatní :-), zdraví Šárka :-)

Napadlo mě ještě udělat takovou porovnávací fotku - tuším, že to byla Miládka, v Repechách mi říkala, jaké jsou ty frivolitky droboučké, a že si to představovala větší. Fotky zkreslují :-). Takže jen tak pro porovnání, tady je vločka, dečka a zvoneček pospolu. Pro lepší představu jsem položila i pravítko. Dečka má 19 cm v průměru, zvoneček je 7 cm vysoký.












Autorka: Sarka.Hartmanova@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter