Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 6. listopadu 2013

Nováček v klubu

Abych se představila - jmenuji se Katka, ročník 58. Mám svůj blog, ale poté, co jsem se s některými tvořilkami z ŽK viděla osobně na srazu v Repechách, rozhodla jsem se taky zapojit. Moje příspěvky asi nebudou moc časté, jsem ještě stále pracující a tudíž nemám na ruční práce moc času, ale ŽK navštěvuji a sleduji, co členky tvoří.

Dokončila jsem svůj 6. a 7. polštář háčkovaný háčkem č. 2,5 z balvněné pčíze Camilla. Okoukala jsem je částečně na blogu www.tocomebavi.blog.cz, ale už je v něm i pár mých prvků - hlavně okraj, který vznikl jako z nouze ctnost, ale mně se líbí. Díky Blance jsem se naučila pěkně všít zip, za což jsem moc ráda.

Na obháčkování okraje polštáře obloučky nic není. Protože jsem ale nepochopila, do kterého místa mám dlouhé sloupky dělat, vpichovala jsem je za celý dlouhý sloupek a ono to vyšlo trochu jinak. Mně se ty obloučky stáčí, kdežto původně měly ležet rovně. V tom je ta moje specialita :)

Členky ŽK zdraví
Katka*



Autorka: jaaquarius@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter