Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

sobota 23. listopadu 2013

A je to tady opět, nová členka

Dobrý večer,

již delší dobu navštěvuji Vaše krásné strány, na které jsem se doslata přes odkaz u paní Vlasty Strejbalové. Já sama se také zabývám ručními pracemi, ráda fotografuji, chodím na turistické výšlapy, miluju Beskydy, kam již několik let jezdím trávit dovolenou. Na vašich stránkách je mnoho ktásné inspirace, která mi už párkrát pomohla, když jsem měla tvůrčí "okno".
Co se ručních prací týče, háčkuji, pletu, vyšívám, zkoušela jsem patchwork na velikonoční vejce, různé dekorace k svátkům či ročním obdobím, lepím velikonoční kraslice, v poslední době občas ušiju i různé dekorace.
Pokud by to bylo možné, ráda bych se stala členkou Vašeho klubu.
Na ukázku posílám foto na kterém je výzdoba na synovu svatbu.

Děkuji za přečtení tohoto meilu a zdravím Vás z Jižní Moravy.

Miroslava Jandlová
Pustiměř






Autorka: jmirka@atlas.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter