Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

sobota 15. listopadu 2008

Vlaďčino tvoření

Vlaďka mnohým z vás není neznámá. Možná jste už mnohokrát navštívily její stránky www.fialkyvladka.wbs.cz Já už na její stránky chodím dlouho. Většinou pro inspiraci, jak zabalit dárek. Vlaďka projevila zájem stát se členkou a prezentovat svoji tvorbu i v našem klubu.

Napsala nám o sobě toto:

Je mi 32 let, nedávno mi skončila mateřská dovolená. Před ní jsem byla zaměstnaná u počítače a nedovedla si sebe představit jinak. S druhým těhotenstvím jsem začala tvořit. Moje první výtvory byly ozdobně zabalené dárky, na které jsem aranžovala živé květy a s tím vznikl můj velký koníček balení dárků, u kterého jsem zůstala dodnes a baví mě to čím dál víc.

Mateřská dovolená v září skončila, návrat do zaměstnání se nevydařil, a tak jsem se pokusila splnit svůj sen, a sice otevřít si obchůdek právě s balením dárků, výrobou přáníček různými technikami, mezi které patří i pergamano.




Nejprve mi to připadalo složité, nevěděla jsem, z čeho se vlastně ta přáníčka dělají, a tak jsem neměla ani chuť to zkoušet. Pak jsem se jednoho dne o pergamanu dozvěděla víc, mimo jiné i to, že pauzák je k dostání běžně v papírnictví a už to bylo. Vzniklo jedno přáníčko, pak druhé .... Základem je, jak už jsem psala, pauzový papír, čím větší gramáš, tím lepší. Netrhá se a je kvalitnější. Dále potřebujete bílou pastelku, nejlépe progresso, nebo bílou tuš, nepíšící propisku či háček na hačkování na vytlačení vzoru, tvrdou podložku, na které se motiv vytlačuje, malé nůžky, nejlépe z manikůry a šablony.
Na šablonu položíte pauzový papír, pastelkou či tuší (malovat můžete dále gelovými fixy, akvarelovými pastelkami), překreslíte požadovaný motiv, vybarvíte podle svého vkusu, otočíte a z rubu nepíšící propiskou či háčkem vytlačíte požadované linie nebo části vzoru. Poté nůžkami vystříháte části, který mít vystříhané chcete. Hotový obrázek nalepíte na vámi vybraný barevný podklad a přáníčko je hotové.

Co na to říkáte ? Já říkám, další krásná inspirace. Můžu vám slíbit, že u Vlaďky na www.fialkyvladka.wbs.cz toho najdete mnohem víc. Já jsem z Vlaďčiných stránek vybrala jen tyto dva obrázky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter