Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 4. listopadu 2008

Podzim za dveřmi

7.9. jsem dostala od Vlasty fotografie ze zahrady a připravila jsem článek. Dala jsem ho do rozepsaných a co čert nechtěl, zapomněla jsem ho zveřejnit. I když už je to s křížkem po funuse, uveřejním ho teď, hlavně proto, abych vás ostatní požádala, když budete vidět, že se váš příspěvek neobjevuje, prosím napište mi. Nerada bych podobnou chybu zopakovala. Snad vás Vlastiny fotografie potěší o to víc, že tohle období je nenávratně pryč. Alespoň pro letošní rok.A teď dávám slovo Vlastě, které se tímto ještě jednou omlouvám.


Včerejší den se nám opravdu vydařil, počasí jako v červenci a i kytky pořád nádherně kvetou, ale přesto kam se člověk podívá, všude je víc než patrné, že přichází podzim. Vyrazila jsem tedy s foťákem na zahradu abych se pokusila zachytit atmosféru tohoto, podle našich meteorologů, posledního letního dne...








Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter