Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 9. listopadu 2008

Další nová členka klubu

Máme novou členku klubu. O sobě nám napsala :

jsem čerstvě předčasně v důchodu a nic nevyrábím, co bych mohla v Ženském klubu prezentovat. Snad jen občas něco z mé bohaté písemné tvorby - článek, radu, recept atd.

Určitě se mnou bude souhlasit, že to přece není málo. Rad, receptů a dobrého čtení není nikdy dost. Takže Zdeňko, vítej mezi námi.

Zdeňka nám zaslala mailem toto mlsání, ale pozor nezobat! Je to háčkované. Pokoušela jsem se najít autorku tohoto háčkovaného mlsání ale marně. Víme tedy, že je to Lenčino háčkování. Webovou stránku neznáme. Snad mi Lenka odpustí, že jsem to tady zveřejnila, ale nemohla jsem odolat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter