Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

sobota 15. listopadu 2008

Nová členka a její tvorba

Od naší nové členky klubu , která se jmenuje Hela, jsem dostala tento milý e-mail.

"Milá paní Jitko, moc se mi líbí Vaše stránky. Jsem v důchodu a ráda něco vytvářím. Jsou to většinou dárky, takže moc věcí doma nemám. Když jsem u dcery váhala, jestli jsem ten svetříček opravdu pletla já, napadlo mě, že bych si je mohla fotografovat. Pletu totiž dnes už jen na malé děti a mé dcery i dcery kamarádek si moje výtvory mezi sebou předávají. Posílám Vám pár ukázek z posledního roku. První obrázek je letní pletená soupravička, druhý taška ze zbytku látky, třetí housenka "šestinožka", která má dvoubarevné nohy, připnuté velkými knoflíky, aby se daly obracet a přehazovat. Další fotografie je panenka Vlastička, háčkovaná podle prastarého návodu časopisu Vlasta. Pět oblečků na ní jsem už háčkovala podle vlastní fantazie. Poslední fotky jsou stěny dětského pokoje, malované barvami pro tónování. Vnučce se v pokoji líbí. Přeju Vám hodně spokojenosti s Vašimi stránkami HELA "

Protože už jednu Helu v klubu máme, budeme je odlišovat *









Naše nová členka je již druhá Helena mezi námi a tak pro odlišení budu používat za jejím jménem hvězdičku. Dotazy k tvorbě , kterou vidíte na fotografiích můžete posílat mailem na adresu: korensky3@post.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter