Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

čtvrtek 16. července 2015

Věnujte mi pozornost

Děvčata, mám pro vás několik informací. V seznamu členek klubu jsem šedou barvou označila jména těch, které se znovu přihlásily k členství na tomto webu a také některé nové členky. Projděte si seznam a jestli jsem na některou z vás zapomněla, dejte mi vědět. \Další změna je v Ručních pracech. V rubrice ruční práce pod rozcestníkem se soustřeďují veškeré techniky jimiž vládneme. Totéž bude v Gastronomii. Pod rozcestníkem budou roztříděny všechny recepty. To je zatím všechno. Osahejte si to a vaše případné připomínky vezmu na vědomí a budou-li realizovatelné, tak je i zrealizuji..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter