Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 19. července 2015

Některé věci je třeba uvést na pravou míru

Moje milé souputnice na tomto blogu. Už jsme si sice mnohé sdělily mailem, ale neuškodí tady některé věci vysvětlit, aby i návštěvnice našeho klubu byly v obraze. Před půl rokem jsem předala webové stránky jedné z vás, která byla ochotná vzít na sebe povinnosti administrátorky. Přešla tehdy na jiný portál s čímž jsem sice souhlasila, ale netušila jsem, jaké problémy tím způsobím vám. Nicméně je to nabytá zkušenost k nezaplacení, kterou se potvrdilo staré dobré, "všude dobře, doma nejlíp". My jsme si potvrdily, že blog.cz sice není kdoví co, ale je to svým způsobem náš virtuální domov. Blog tady vytvořený je jednoduchý, tím pádem přehledný a pro naše účely zcela dostačující. Vyslechla jsem vaše názory a připomínky a po dohodě s Jitkou S. jsem znovu oprášila tento web, což se setkalo s všeobecným nadšením. Vidím, že stránky opět pilně navštěvujete a jistě jste si všimly některých změn, na které jsem už upozornila. Tak ještě jednou a obšírněji: po kliknutí na rubriku Gastronomie a Ruční práce se nejdříve dostanete k rozcestníku a když kliknete na něj, rozbalí se vám všechny recepry a ruční práce seřazené podle druhu a podle abecedy. To kvůli přehlednosti. V rubrice Seznam členek klubu si rozkliknete Členky klubu a rozbalí se vám seznam jmen seřazených podle abecedy. Nejdříve ty, které se znovu přihlásily k členství a pak je tam zbytek dřívějších členek, které se mi zatím neozvaly. Vzhledem k tomu, že jsou dovolené a prázdninové pobyty hlídacích babiček, počkám do konce července a pak ty nepřihlášené vymažu. Kdyby si to některá z nepřihlášených rozmyslela po termínu, klidně ji i pak zapíšu. Neuzavíráme se ani před dalšími šikovnými ženami, které by se k nám chtěly připojit. To je zatím všechno, co jsem stihla udělat a s čím jsem vás chtěla seznámit. Všechny vás vítám na staro - novém klubu a těším se z vašeho zájmu opět přispívat svými výtvory. Jitce S. bych tady chtěla za všechny poděkovat za její, jistě dobře míněnou snahu o zdokonalení klubových stránek. Obětovala tomu čas, kterého při zaměstnání jistě nemá nazbyt, ale bohužel, nedopadlo to tak, jak si představovala. Většinou jsme tady seniorky a pro ty mnohdy méně znamená více. Jitka K


PS. Pokud objevíte nějakou nedokonalost, nebo chybu, upozorněte mě mailem a nebo v komentáři a já sjednám nápravu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter