Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pátek 2. května 2014

Vendy tvoří

Milé klubové šikulky,
jelikož momentálně není píchací sezóna, na svátek matek taky nikdo nic neobjednává, tož mne už začaly svrbět prsty a začala jsem se opravdu vážně zabývat jinou stužkovou disciplínou. Určitě si vzpomenete, že jsem měla v Repechách pár ukázek kanzhashi kvítků a dokonce se oproti mému očekávání docela rychle našli kupci. Tak jsem si řekla že bych se do tohoto čarování se stužkami měla možná pustit nějak víc. Dokonce jsem na základě těch pár kousků byla oslovená pořadatelkou jedné velké akce v Ostravě, jestli bych tam nechtěla ukazovat, jak se to dělá. Když jsem se přiznala, že dělám i kimekomi byla hodně nadšená, jenže bohužel Ostrava je pro mne hodně z ruky a výdělek dost nejistý, takže jsem musela odmítnout. Nicméně jsme se domluvily že pokud by bylo něco blíž, že se mi určitě ozve. A tak budu mít už i něco naučeno.....
Takže tady předkládám něco mých učňovských věcí....












Autorka: Vaclava.C@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter