Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 26. května 2014

Kanzhashi ozdoby

Milé šikulky,
tak nějak pořád mne to nutí hrát si s kanzhashi. A tak jsem zkusila udělat tímhle způsobem motýlka a vážku. Obě jsou to sponky a mám už objekty kterým je vezmu na vyzkoušení trvanlivosti mých výrobků. Ty dvě kytičky do fialkova už znáte z minula, ta černá je nová. Jen už jsou zkompetované ze sponkami. Ale udělala jsem si malou odbočku ke kimekomi protože mi to pořád leželo v hlavě. Nápad udělat větrníčkové kouličky. Není to stejně ještě úplně to co jsem původně zamýšlela ale ono to někdy vychází dobře na papíře, ale na kouličkách ve finále jinak.
Další šedorůžovou kytičku už taky znáte a ta zase dostala k sobě ještě náušnice aby posloužila jako komplet brož + náušnice

Všechny zdraví Vendy a přeji vám krásné nadcházející slunné a teplé dny :)






Autorka: Vaclava.C@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter