Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 4. května 2014

Frivolitkové tvoření

Od našeho jarního setkání uběhl sotva měsíc a Graža už se zařadila mezi kumštýřky jako je Evina a Šárka.

A toto k tomu napsala Graža.
Nejsou sice Vánoce, ale nedalo mi a udělala jsem pár frivolitkových ozdob. Šárka byla tak hodná a dala mi rozpis na anděla.
Pořád mi nechtěl stát tak jsem ho nakonec namočila do cukrové lázně.
Jedu teď do lázni tak si sebou samozřejmě beru frivolitky. Hrozně mě to chytlo. Moc zdravím Graža.







Autorka: simunkova.g@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter