Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 26. května 2014

Kanzhashi podle Vendy

Jak mě Vendy "nakazila".

Než jsem jela do Repech měla jsem vizi, že se naučím frivolitky. No nějak se nezadařilo, ale chytnul mě Vendin patchwork. A Když jsem viděla na stránkách její kanzhashi, tak jsem si řekla že bych to mohla zkusit taky. Vloni jsem zkusila kostkovanou kytičku - sponku, pro naši Terezku, a teď v posledních 14-ti dnech jsem vytvořila 5 kousků, které posílám na ukázku.

Zdravím všechny šikulky z vyškovska - Mira








Autorka : jmirka@atlas.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter