Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

čtvrtek 23. července 2020

Panenky a jiné hračky

Dlouho jsem nic nedávala na stránky klubu. Je to tím, že většinu ručního tvoření jsem teď dala k ledu. Nicméně ne že bych úplně přestala, jen jsem od špendlíčkování a kimekomi přešla k trochu jiným věcem. Nejdřív to byly svatební kytice a výzdoby ze stužek a pak jsem se zbláznila do šitých panenek. Nejdřív to byly úplně nejjednodušší Tildy a od nich jsem přešla k více propracovaným korejským panenkám. Ty už mají šité oblečení na míru. A od nich to pak byl odskok k džínovým medvídkům pro vnučku. Ono mezitím bylo i nějaké háčkování, ovečky, oslík anebo myška. 

VendyW



















3 komentáře:

  1. Vendy to je taky pracná záležitost, ale výsledek stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva práce, Vendy!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Omlouvám se, že jsem hned neodpověděla, nějak jsem si nenastavila odběr. Moc děkuju za pochvalu. Máš Jitu pravdu, obzvlášť když ty šatečky jsou sundavací, což je u těch panenek od té s fialovými šatečky dál. Tam je to děsná piplačka. Ale baví mě...
    Helo, díky za pochvalu.

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter