Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 5. srpna 2020

KRAJinKY z Hané

Před časem jsem se pustila do svého asi největšího životního projektu. Nazvala jsem jej KRAJinKY z Hané. Ten název ho podle mě výborně vystihuje. Jedná se totiž o obrázky podle reálných předloh vytvořené technikou paličkované krajky. Aktuálně mám vymyšlených něco přes dvacet motivů, ale práce je to poměrně náročná, takže prozatím jsou hotové pouze čtyři obrázky - dohromady mi zabraly asi rok.


Kříž "Baba" u nás za vsí

Boží muka na "Čičiňáku" u nás za vsí

Dobrochovský vysílač jak je vidět od Výšovic

Lázeňská promenáda ve Skalce

jitka.stepankova@seznam.cz

6 komentářů:

  1. Jituli, vidím, že tě to paličkování pěkně vzalo. To je skvělý projekt, zvlášť když si to musíš sama stvořit včetně předlohy. Takové autorské dílo má mnohem větší cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, paličkování mě fakt chytlo. A tyto obrázky mě baví. Ale je to náročné, takže vznikají pomalu.

      Vymazat
  2. Úžasná nádhera, těším se na další, Jitko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, už mám na herduli. Ale momentálně jsem se zasekla a nevím jak dál. Musím si to promyslet.

      Vymazat
  3. Jituš to je nádherná práce moc ti držím palce ať se ti podaří všechy návrhy. Graža.

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter