Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

čtvrtek 5. listopadu 2015

Zdiščiny "prkotiny"

Po delší době se hlásím s dalším příspěvkem. Dělám jenom "prkotiny", které jsou za chvilku hotové, něco je náročnější, tak opět dělám po chvilkách mezi "nemocnicí" a domácností, od začátku tohoto roku má manžel dost velké zdravotní problémy a já s ním jezdím jenom po vyšetřeních a po kontrolách, dělám vlastně "taxíka" a šetřím našemu zdravotnictví náklady na sanitku. Měla jsem toho naplánovaného více, ale jsem ráda, že se aspoň někdy odreaguji od všeho, co nás neustále potkává.
Pro naši vnučku jsem ještě stihla ušít těsně před prvním rokem šatičky (13.8.) sedlo bylo uháčkované a šatičky se šily 12.8., no a potom jsem již háčkovala drobnosti - hračky, které má schované u nás a když dojede Terezka k nám, tak se má aspoň čím bavit. Nejvíc se jí líbily "retro chrastítka", protože to jsem obháčkovala "kindervajco" a přidala pár korálků, tak s tím hrká jak o dušu. Pro sebe jsem "obnovila" jedno staré tričko, protože se ramínka vypárala, tak jsem si je nahradila háčkovanou ozdobou a tričko bylo jako nové. A ještě jsem tento rok renovovala kočárek Stegner, pro to naše "autodítě", dojedou téměř vždy bez kočárku a Terezka si nemá kam sednout, tak aspoň na tu chvilku ji posadíme do našeho kočárku. Moc se jí tam ze začátku nelíbilo, ale potom objevila háčkované kuličky, které se dají posunovat a už to bylo její. Na housence jsem musela dokáčkovat taky jeden dílek "hrkací", protože housenka nehrkala, tak bylo "toto nee". Začíná sem tam něco žvatlat, sice taliánsky zatím ještě neumíme, ale už si řekne, co by chtěla. No a hrací kostečka s puntíkama je taky hrkací, každá strana má jinou barvu a "puntíky", až bude větší bude určitě počítat. Vše je háčkované bez popisu, jen podle mé fantazie a některé hračky podle obrázků z internetu. Tak zrovna chci upozornit - o návody si nepište - nemám. Zatím se chystám ještě na nějaké svetříky a kuklu na zimu - to aby bylo co dát pod stromeček, protože v těch dnešních oblečkách (viz rifle atd.) a hračkách se já moc nevyznám a připadá mi to taky dost drahé. Terezka už ví, kde má schované u nás hračky a když dojde, tak se upěnlivě dívá na mě a čeká až pro ně dojdu a hned ožije, jak vidí "hračkovou tašku".
Snad budu mít přes zimu trochu více času, pokud nebudu mít "odmetací službu" a nenapadne moc sněhu a opět se vrátím k mému koníčku. Vánoční ozdoby jsem tentokrát nedělala žádné, ale chtěla jsem si uháčkovat betlém, tak snad k tomu taky někdy dojde. Zdravím všechny, sleduji neustále, co se děje v ŽK, akorát už nestíhám někdy ani odepisovat a chválit všechny výrobky, je tam toho opravdu moc a moc krásného. A snad někdy na mých stránkách popíšu i renovaci kočárku Stegner pro Terezku, nebyla to žádná sranda, ale podařilo se. Tak to je opět pro dnešek vše a někdy příště všichni ahojky. Zdiška.












Autorka: zdiskahluskova@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter