Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 4. listopadu 2015

Kouzlo mašliček

Dostala jsem chuť vyzkoušet něco trochu jiného v ozdobách než jsem doposud dělala. I když ty půlené jsem už na klub posílala, nápad udělat z nich sadu přišel až později, když mi přišly od jedné stejně postižené ženy úzké stuhy v různých barvách Ostatně ty vločky byly pro ní jako poděkování. Viktoriánský styl ozdob jsem zkoušela poprvé ale hodně mne nadchnul. Věneček pro mne na dveře vzešel taky ze zcela jiného nápadu, tam šlo o ten zajímavý efekt který tvoří stuha a organza a to přechodů z červené na zelenou.
A nakonec košíček který je jako vánoční ozdoba na stůl. Ten se tak líbil že si zadavatelka objednala další tři jako dárky.







Autorka: Vaclava.C@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter