Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pátek 11. září 2015

Z hosta je nová členka

Dovolte, abych se představila. Jsem Alena Gondeková, je mi 34 let, mám malého syna a jsem jihočeška. Těší mě. Ráda vás všechny poznávám.
K háčkovaným medvídkům jsem se dostala čistě náhodou, kdy jsem byla oslovena redaktorkou jednoho časopisu, zda bych pro ní nevytvořila háčkovanou kočičku..Kočička se mi moc nelíbila, tak jsem udělala medvídka a ten se mi už líbil.
Od té doby jsem u medvídků zůstala a věrně mě doprovází na každém kroku asi 5 let.
Kdekoliv jsem, nebo někam jedu, držím v ruce háček, klubíčko, medvědí hlavičky a medvědí tlapičky…
Medvídků jsem naháčkovala už pěkných pár kilometrů. Před rokem jsem to zhruba počítala a kdyby se klubíčka navzájem navázala a já začátek uvázala u nás doma k židli, konec by byl zřejmě někde za Mladou Boleslaví, což je asi 220 km J.
Doufám, že mé počty jsou přesné jako údery háčkem a děkuji, že jste mne, milé dámy, pozvaly k vám do klubu.
Všem šikovným ženám zde, přeji mnoho krásných chvil u ručních prací, ať už děláte cokoliv. Je důležité, že nás to baví a naše práce dělá radost druhým.
Vaše Ay z Medvídkova.


Autorka: AlenaGondekova@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter