Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 24. listopadu 2014

Vánočně laděné

Zdravím všechny šikulky!
Mrzí mne že jsem se nemohla zúčastnit letošního setkání, protože jsem za a) přišla o odvoz a za b) neměla jsem vlastně nic vánočního hotovo. Ty kanzhashi věcičky vznikaly během roku kdy jsem nepracovala na žádném píchaném ani řezaném patchworku. Myslela jsem si tedy že to všechno v pohodě doženu a na setkání se náležitě připravím. Jenže znáte to, člověk míní a ..... Tenktokrát to změnila jedna zakázka která mě zabrala všechen čas který bych jinak věnovala přípravě věcí na setkání. Udělat 50 ozdob do daného termínu a to vcelku šibeničního prostě zabralo každou mou volnou chvíli a když se mi do toho připletl problém s tím že mi došly špendle a nikde nebyly k sehnání ve velkém půlkilovém balení bylo na nervák zaděláno. O to víc jsem musela nastavovat večery aby všechno bylo k danému termínu hotové. Naštěstí jsem to stihla dokonce o pár dnů dřív.
Jen se teď na fialovofialovozlatou kombinaci nemůžu moc koukat :)
Tak jsem si spravila chuť další zakázkou v bílozelenostříbrné kombinaci a vyrobila si pár ledově chladivých věciček. Pro kamaráda k jeho čertům které jsem mu dělala vloni ještě ďábelskou kouli a do jedné blogové výměny tři vánoční kouličky.....










Autorka: Vaclava.C@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter