Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 29. října 2014

Pár novinek od Sylvy

Ahoj,posílám pár věcí,co jsem stihla udělat.Korálky jsem udělala pro pár dobrých lidiček,aby měli radost.Origami vánoční chci udělat ještě další,ale nebyl čas.Loupala jsem hromadu ořechů /28kg jader/ a teď honem stěhuji kaktusy,aby mě nezmrzly. Mám slíbené auto na sraz,tak se s některýmí z Vás uvidím a všechny z Klubu zdravím a přeji v tento uplakaný čas hodně hodně nápadů a dobré nálady.

Zdraví Sylva



Autorka : kaktusarka1@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter