Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pátek 24. října 2014

Modely pro kojence

Na internetu jsem viděla opět nádhernou čepičku bez popisu, tak jsem si ji uložila a vytiskla a jen podle obrázku jsem zkusila uplést a protože čepička nezakrývala ouška přidala jsem brzy i kousek úpletu na ouška i zavazování. Střídání barevných klubíček jsem vyřešila stáhnutím na jedné straně a upletením copánku pod kvítečko, taková inovace zapošívání při střídání barevných vln a potom jak je ukončit a kam to všechno zašít, aby to nebylo poznat. No a již dříve jsem měla koupenou zajímavou vlnu pro děti "LILIPUT", tak jsem zkusila uplést svetřík a čepičku v kombinaci s růžovobílými úplety a docela se mi zdá, že se to povedla. Koupila jsem k tomu nádherné růžové knoflíky - berušky a celý komplet už dneska jel k nové majitelce Aničce. Doufám, že ji v tom bude teploučko, protože na omak je svetřík jako kožíšek a je velice teplý. Čepku jsem upletla jen rovně a rožky stáhla do oušek, které jsou teď v módě. Ale nikomu nedoporučuji tuto přízi, protože se to strašně pletlo, těžko se to páralo a vůbec to bylo úplně něco jiného, než obyčejná dětská vlna. Spotřeba nebyla sice velká, celkem jsem vypotřebovala necelých 5 klubíček (2,5 dkg jedno klubko-35,-Kč) a zbytek silnější příze Batole na okraje (bílá a růžová dohromady), pletla jsem na jehlicích č.5. Úplét sice vypadá docela hezky, ale práce s tím bylo až nad hlavu. Akorát nevím, co to udělá až se to opere. Kdyby se našla nějaká pletařka a chtěla popis, tak opravdu nemám, protože jsem to nestíhala ani zapisovat, víc jsem párala, než pletla.







Autorka: zdiskahluskova@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter