Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pátek 22. srpna 2014

Zdišky kouzlení

Pro Terezku jsem obšila koš, ušila i povlečení na výměnu. Bylo to trošku náročné, protože jsem měla opět jen obrázek pro inspiraci, ale věřím, že se to podařilo a svůj účel to splní. Objednala jsem si jen koš a boudičku a manžel udělal podvozek, kolečka použil ze starého dětského kočárku po dceři, který byl dobře schovaný na hůře. Ještě jsem udělala další deku do kočárku, tentokrát z pásků, které jsem sháčkovávala dohromady, opět velikost 80 x 85 cm, viděla jsem na internetu opět obrázek sice v kombinaci modré, tak jsem si řekla, že bílá s růžovou je taky hezká a už jsem se pustila do háčkování, návod mohu poslat. A ještě soupravičku dle své fantazie, zřejmě bude na vítání občánků, je to celý komplet svetřík, kalhotky, čepička a botičky, opět bez návodu, prostě jsem si to zapoměla zapisovat. Koupila jsem originální knoflíčky na svetřík a beruškové knoflíky na botičky. No a Vanda jela na dovolenou do Chorvatska s druhou babičkou, tak jsem ji uháčkovala sukýnku a tričko, aby byla parádnice na dovolené.


Tak doufám, že moje absence ve tvoření už nebude taková jako dříve a že budu opět "normálně fungovat". Zdravím a přeji ať se setkání zdaří. Sice bude to opět beze mě, protože nevím jak dlouho budu "nechodící" a spíš tedy nepojízdná, protože jdu na reoperaci s vybočeným palcem a už dost těžko chodím a nemohu si obout žádné uzavřené boty. Zdiška.














Autorka: zdiskahluskova@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter