Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 5. srpna 2014

Naše frivolitková guru

Ahoj Jitko :-), zdravím všechny do klubu a na úvod musím všem moc pochválit všechna krásná tvoření, na která jsem teď, v poslední době vůbec nestihla zareagovat, ale viděla jsem :-), a všechny nové příspěvky jsou parádní :-). Příště už snad zase pořídím psát jednotlivé komentáře :-). Teď o prázdninách máme doma úplně jiný režim, a já nestíhám absolutně nic :-), jen tak se vezu na vlně léta, no spíš hlavně ve vleku našich tří miláčků :-) :-) :-). Takže tentokrát žádný tvořivý příspěvek (i když něco malinko mám, ale pošlu až pak najednou :-)), ale posílám informaci pro všechny frivolitkářky, i ty, které by se jimi chtěly stát :-) - slibovaná kniha-učebnice je na světě. Psala jsem tu o tom už loni, že známá připravuje knihu, a přes všechny peripetie s nakladatelstvím se konečně podařilo ji vydat. Takže kdo má zájem, zde si může objednat:http://www.grada.cz/dalsi-knihy-autora/kr%c5%a1kov%c3%a1_jarmila/


Přeji všem moc krásné léto :-), a hodně krásných nových výrobků :-), moc vás všechny zdraví Šárka :-)



PS. Informace o knize je už druhá, ale Šárčina slova si přečíst musíte. Proto jsem článek vložila tak, jak ho Šárka napsala. I já všem členkám klubu přeji krásný zbytek léta. Jitka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter