Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 5. srpna 2014

Alča

Dobrý den,
při hledání stránek s ručními pracemi jsem narazila na váš ženský klub a zajásala jsem. Stránky mne opravdu nadchly nejen obsahem, ale i příjemnou a pohodovou atmosférou :-) . Moc ráda bych se stala vaší členkou :-) . Abych vám o sobě taky něco prozradila. Jmenuji se Alena Loudová. Nemám žádnou přezdívku, jsem prostě Alča :-D Narodila jsem se v roce 1987 na jihu Čech, kde stále bydlím. Od dětství jsem kreslila, později se přidalo háčkování a spolu s věkem se přidávala další a další tvorba. Vyzkoušela jsem toho mnoho, např. i paličkování, ale u čeho jsem tak nějak zakotvila je kreslení pastelkami, malování na hedvábí, fotografování, háčkování a vyšívání. Učím se také digitální malbu. Ale určitě to neznamená, že se k některé bývalé tvorbě už nevrátím...člověk nikdy neví... Mám někdy docela šílené záchvaty tvořivosti :-D Miluji králíčky, od roku 2008 jsou ušáci členy naší rodiny a už to tak zůstane...nedám na ně dopustit. Mým snem je azyl pro nechtěné králíčky (kterých je skutečně mnoho). Jsou to úžasná zvířátka a tak jim i ve své tvorbě věnuji hodně prostoru, takže doufám, že se na mě nebudete zlobit, když vám to tu budu občas těma ušopleskama zamořovat :-) :-D

Přikládám pár ukázek z mého aktuálního tvoření :-)


Autorka: AlenaDobosova@seznam.cz http://alenaloudova.blog.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter