Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 2. února 2014

Nová členka klubu

Ahoj, tak to jsem moc ráda, že budu členkou. Budu se prezentovat pod jménem Zdena. Teď posílám vlastnoručně vyrobené maňásky.Vyrobila jsem je pro vnučku. No a něco o mně. Je mi 55let a ráda dělám všechny ruční práce a ráda se učím nové věci. Moc se mi líbí frivolitky.To bych se chtěla naučit. Jen lituji, že nejsem mladší, abych všechno stihla. Na sraz se moc těším a budu čekat na další informace. Zdena






Autorka : zdenkakozelska1959@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter