Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 4. února 2014

Japonské balonky

Děvčata, psala jsem o japonských vyšívacích míčcích. Nikdo se neozval, že by tuto techniku dělal, tak jsem hledala na internetu a jako samouk jsem se pokusila něco vytvořit. Posílám na ukázku, protože mě to moc zaujalo, ale zatím nemám vychytané všechny detaily a techniky.




Autorka: lidkakrs@seznam.cz


Děvčata, posílám odkazy na Temari (japonské míčky) odkud jsem čerpala a z kterých jsem také návody vykoukala nebo z přeložením přečetla.

Žádný jiný návod nemám. Nyní jsem si objednala na Amazonu knihu (za 500Kč-hrůza, co), tak snad mi trochu pomůže, protože všechno se vykoukat nedá. Také jsem zjistila, že se dá zakoupit video, ale to je skoro 1 000 Kč bez dopravy ze Spojených států, tak to jsem zatím zavrhla. Obrázků je na internetu spousta, ale bohužel postupy a návody dost chybí. Možná, že jsou na to autorská práva.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter