Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 27. dubna 2011

Husí vejce

Milé dámy, na letošní Velikonoce jsem poprvé pekla z husích vajec a ráda bych vám ukázala (sice už je po Velikonocích), co jsem upekla z 1 husího vejce.
Recept s více foto najdete u mě na: http://www.rucnipracehk.blog.cz/1104/velikonocni-zajic-z-husich-vajec
a více foto na: http://www.rucnipracehk.blog.cz/galerie/peceni-fotorecepty/velikonocni/zajic-z-1-husiho-vejce

JKHK1@seznam.cz
JKHK1@seznam.cz
Pro mě bylo jako pro městskou ženu fascinující setkání a pečení z husích vajec, tak jsem i pro ostatní kuchařinky nafotila velikost husího vejce a jak vypadá žloutek.
1 vejce vydá na 2-3 slepičí vejce, sice má 2 žloutky a bílky, ale jsou větší jak slepičí.
JKHK1@seznam.cz

JKHK1@seznam.cz>
Skořápku využiju jako vyfouknuté vajíčko pro háčkování.
Háčkuji je po celý rok.
Moc mě to baví, ještě jsem na husí vejce neháčkovala, tak se na to moc těším.
více najdete na: http://www.rucnipracehk.blog.cz/1104/husi-vejce

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter