Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 9. prosince 2008

Věneček

Abych taky přispěla se svou troškou do mlýna, ukážu vám, jaký jsem vyrobila věneček na hřbitov. Moje rodiče jsou zpopelněni a jejich urny jsou uloženy v kolumbáriu při brněnském krematoriu. Jelikož stavba krematoria a přilehlé kolumbárium je památkově chráněné, jsou zděné výklenky na urny překryté mramorovými deskami. To proto, aby to tam nevypadalo, jako na střelnici. Dřív se do výklenků dávalo ledacos, papírové růže, různé plastové kytky a opravdu to nevypadalo hezky. Mramorové desky mnoho možností neskýtají a proto dávám asi třikrát až čtyřikrát do roka na desku jen malý věneček. Aby nebyl tuctový, kterých jsou plné stánky před krematoriem, dělám si ho sama podle ročních období nebo podle příležitosti. Snažím se používat většinou přírodní materiály, ale ne vždy to jde. Tentokrát jsem použila koupený věneček z proutí a na něj jsem naaranžovala dostupné ozdoby. Tak, aby to trochu připomínalo Vánoce. Nemohla jsem věneček vyfotit přímo na hřbitově, protože jsem se do Brna nedostala, ale pověřila jsem manžela, aby věneček zavěsil. To udělal včera. Než ho odvezl, vyfotila jsem ho.


Ještě přidávám jedno aranžmá, které se mi moc líbí, ale není mým dílem. Dostala jsem takovou krásnou a zajímavě naaranžovanou růži od dětí k svátku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter