Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

sobota 29. března 2008

Kostýmek na Steffi

Přepadla mě chřipka a sedlo mi to na průdušky, tak musím ležet a nezmůžu se na víc, než háčkování nebo knížku. Konec konců jsem ráda, že musím ležet, protože je mi hodně zle. Tak jsem si v pelíšku trošku pohrála, jak jinak než s panenkou steffi a uháčkovala jí kostýmek z 20. století. Je háčkován podle fotografie z filmu Titanic. Možná některé kolegyně z klubu uvítají trošku inspirace.




Ještě bych chtěla přispět jednou radou manželovy babičky, která už bohužel nežije, ale vždy si na ni vzpomenu, když je mi zle. Chytla jsem tu škaredou chřipku, která se mi usadila na průduškách a už kdysi mi babička říkala, že si mám ohřát mléko, přidat do něj med, nejlépe řepkový a lžíci másla. Nesmí to být žádné rostlinné náhražky, ale pravé máslo. A taky žloutek z vajíčka. Mléko nesmí být teplejší než 40 stupňů, aby se zachovaly hodnoty medu. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že tento nápoj je tisíckrát lepší než všechny mukosolvany a jiná chemie. Dobře se po něm odkašlává. Může se pít několikrát za den a má příjemnou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter