Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 4. října 2020

Vendino tvoření a pozvánka

Nějak jsem se v poslední době zakoukala do šití z džínoviny. Vnučce jsem šila dva medvídky, které jsem už v klubu představila, a teď jsem dodělala na objednávku třetího. A pro vnučku, aby mohla chodit s mámou nakupovat jsem udělala malou nákupní taštičku. Pro sebe teď navíc dělám batůžek na foťák, abych sebou, pokud to není nutné, nemusela tahat celý fotobatoh. 




A protože pořád prší a na zahradě se nedá dělat, tak se tvoří. A vrátila jsem se k tvoření, které jsem kdysi představovala i v Repechách, čili falešný patchwork. Od jara nosím v hlavě nápad na další drobnost pro dandíkáře na náš sraz. Ten měl být teď na podzim, ale situace se zas pozměnila a sešlo z něj. Ale to co mne napadlo jsem si musela stejně vyzkoušet. A jestli to půjde na jaře, jen se zamění podklad. Místo vánoční kouličky bude srdíčko.




A pokud by se chtěl někdo podívat i ke mě do virtuální výstavní, ale i prodejní galerie může tady 

Zdravím všechny tvořilky
Vendy
Vaclava.C@seznam.cz

7 komentářů:

  1. Ahoj Vendy, krásné šití i koulička :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, Vendy, že jsi opět představila něco ze svého tvoření. Máš jako vždy prima nápady a realizace je stoprocentní.

    OdpovědětVymazat
  3. No tvořím minimálně, občas mě něco napadne a chci to vyzkoušet, ale jelikož je to nebezpečně návykové, rychle zas od toho pryč. Teď třeba ta džínovina a tvoření z ní. Já na serepetičky nejsem, a přitom jsem objevila spoustu takových právě z té džínoviny. Zeťák mi řekl, abych malé ušila džínovou bundu. Tak šila jsem jí už kdysi dceři i mužovi, ale dneska se šití na děti moc nevyplatí, bazárky jsou plné krásných a levných věciček...takže spíš zůstanu u těch hraček ;-) mám ještě něco vybrané, jen musím zkouknout videonávod.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi šikulka a vnučka měla určitě radost.☺

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím je ve věku, kdy se jí zavděčíš jakýmkoli dárkem....

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter