Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 26. října 2020

Džínovina

 .... ta džínovina. Je zvláštní, co šikulky po celém světě

 jsou schopné z ní vymyslet a hlavně ušít. Obrazy, hračky, přehozy, sedáky, piškvorky, závěsné mobily, květy ... dokonce i obšít celý vchod do domu, včetně schodů a sloupů! Což už je ovšem opravdu totálně mimoňské. Mě stačí když si můžu ušít pro sebe to co potřebuju. Nejdřív to byl batůžek (ten objednaný definitivně nepřijde) a k batůžku tedy o něco menší crossbody kabelka. A pak jedno zvíře, do kterého jsem se zamilovala na první pohled ....


Zapomněla jsem dát kapsu dovnitř, tak jsem s ní tentokrát ozdobila zadní stranu



Z kalhot jsem použila nejen poutka, pásek a kapsy, ale i zipy. Na ozdobnou květinu. Nejdřív jsem přemýšlela o květu z džínoviny, ale tenhle ze zipů mne oslovil víc



Na tyhle kravky jsem narazila na Pinterestu a hned mne chytly. A nejen ony, ještě jsou v tomhle stylu ovečky, oslíci a sloni. A využívají se nejen jako hračka, ale i jako v případě téhle, jako organizér. Má totiž vzadu kapsu, kam si můžete dát mobil, tužky, nůžky, prostě cokoli co chcete mít po ruce




autorka: Vendy
Vaclava.C@seznam.cz

6 komentářů:

  1. Vendy, ta kabelka je krásná, ale kravka ještě hezčí :-)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, mě ty kravky učarovaly na první pohled....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi to líbí, kabelka je úchvatná a kravička má pěkný "obličej"...

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, teď dodělávám ještě tu druhou, když jsem udělala první tělíčko a k němu hlavu, zjistila jsem, že jsem jí udělala moc velkou (nemám střih, jela jsem jen podle obrázků) takže jsem musela udělat nové větší tělo. A teď k tomu menšímu jsem dělala hlavu. I když je menší, pořád je dost velká....

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter