Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 1. června 2016

Háčkování od Zdišky

Již delší dobu jsem nic neposlala žádný příspěvek do našeho ŽK. Dost dlouhou dobu mě nebavilo ani háčkování, ale teď již zkouším opět plést a háčkovat a relaxovat aspoň po večerech s mým koníčkem. Nejhorší byla potom úprava fotek, protože mi nešel jednu dobu program na úpravu, ale teď se zdá, že je již vše v pořádku.
Deku z kosočtverců jsem již posílala, ale konečně je "dodělaná" i s medvídkama a již má svoji majitelku, dvě čepičky jsem háčkovala a pletla pro naši Terezku. Auto boty a čepka byla pro Ondráška z rodiny. Na zimu jsem si uháčkovala klobouk a upletla dva šály, druhý pro dceru. Deky jsem pletla jen podle fotografie z internetu, nebyly nijak složité, akorát nad aplikacemi medvídka a zajíčka jsem musela delší dobu přemýšlet, aby byly věrohodné vyšitým obrázkům, ale já je pro změnu háčkovala z huňaté příze, která byla jako stvořená pro tyto zvířátka. Botasky jsem uháčkovala pro našeho Michala, který má 3 měsíce. No a poslední dvě fotky irské krajky je zkouška a velká výzva pro mě, protože jsem podlehla této kráse, tak zkouším si uháčkovat nějaký svetřík v černé a krémové barvě, třetí foto je jen inspirativní, ale něco podobného to určitě bude. Je to opět "projekt" na delší dobu, než bude hotový, ale snad se mi to podaří. Už jsem se naučila základní prvky a ty byly nejtěžší. No a jak se říká zkusím a když to půjde, tak to udělám. Držte mi palečky, doufám, že na podzim se pochválím již s hotovým svetříkem. Zdraví Zdiška.





Autorka: zdiskahluskova@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter