Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 21. března 2016

Nová členka klubu

Naše klubové setkání způsobilo, že se k nám přidala další šikulka a zdá se, že nebude zdaleka poslední.

Napsat něco o sobě, to se blbě píše, ale budiž : Je mi 60 roků, takže pomalu prošlý záručák, ale nic takového si nepřipouštím J, jsem docela akční a mimo jiné se hodně věnuji ručnímu tvoření. Háčkuji, pletu, dělám přáníčka z čajových sáčků, natírám a lepím, líbí se mě i krakerovací technika, to je, že lak se rozpraská a dělá starý dojem, nebo květináče pěkně ozdobí. Protože jsem dečky a polštáře, květináče a další doplňky nefotila průběžně, posílám Ti to z archívu už jako celek. Tohle všechno jsem dělala, když jsem v roce 2014 zůstala na neschopence. Já tyto věci dělám moc ráda, jen když jsem chodila do práce na tři směny, tak každý výrobek byl na dlouho. Což mě hodně štvalo, a tak si to zatím užívám. Jinak mám manžela, kterému už léta říkám hospodář, jsme spolu téměř 40 roků, narodily se nám dvě dcery - Šárka a Lucka, a ty vyrostly a mají též děti -Šárka dvě - Sofinku /4/, Lucinku /1/, - Lucka - Elišku /5/. Jsou to naše zlatíčka a poslední dva roky si jich užíváme o sto péro J. Maryša










Autorka: hlouskovipv@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter