Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

čtvrtek 10. prosince 2015

Háčkované svícny

Šikulky všechny vás zdravím. Posílám na ukázku háčkované vánoční svícny. Popis jsem si našla podle rady naší Lucinky. Musím Ván napsat ,že jsem nikdy neuměla háčkovat, jen krátké a dlouhé sloupky. Před třemi roky o vánocích jsem měla pád a zlomila jsem si bederní obratel. Takže jsem nesměla tři měsíce sedět a buď jen ležet nebo chodit . Našla jsem si na internetu popisy na háčkované kuřátka a kohoutky. Šoupla jsem si klubičko do kapsy chodila po bytě a háčkovala. Horší bylo ,když mi klubíčko spadlo ,tak jsem musela někoho zavolat ,aby mi ho sebral . Za nějaký čas jsem měla už na to grif, jak ho sebrat aniž bych se ohnula. To sem také nesměla.Tak jsem se naučila háčkovat. Přeji všem hezký předvánoční čas.


Autorka: jardana@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter