Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 22. června 2015

Vyšívání pro charitu

Tak konečne se mi taky podařilo něco dodělat....
Obrázek kočičky na dětskou charitu na polštářek a taky pár obrázku na magnetky, které vyšila moje sestra.

Hezký den
Magdaléna
magda.megova(zavináč)gmail.com

8 komentářů:

  1. Obrázky jsou moc hezké, hlavně ta kočička se mi moc líbí. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Obrázky jsou moc hezoučké. Vyšívání jsem se nenaučila. Ono mi to připadá ,že to nepřibývá. Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Kočička je parádní a magnetky taky. Bude radosti.

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji moc.....
    jo je to pro dětskou fakultní nemocnici Dětské chirurgie a traumatologie cez Křížek dětem :-)
    Magdaléna

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé,to se bude dětem moc líbit.Hezounké.
    Elina

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné...Milada

    OdpovědětVymazat
  7. Je to všechno moc hezké,zvláště ta kočička.Ale těch křížků,to je makačka! Lenka

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter