Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 15. ledna 2014

A ještě Vánoce

Blíží se sice Velikonoce, a tak jsem na objednávku dělala jednu kouličku do zelena. A než jsem se dostala k ní, svrběly mne prsty na něco trošku jiného. A tak vznikla kytička. Zatím tedy nevím na co jí použiju, ale myslím že během roku mne něco napadne.
Co se týče další techniky patchworku zkoušela jsem kombinovanou. Tedy jak řezaný tak špendlíčkovaný. Zatím je tam malá chybka ve tvaru, koulička je spíš hranatá než kulatá , vypadá jak rozzlobená naježená koule, ale tam je potřeba (jak jsem obdržela radu od zkušenějších) podlepit látku buď tenkým vatelínem nebo filcem. Pak už se to na tloušťku srovná a koulička je opravdu kulatá (jsem zvědavá jestli jí opravdu budu mít příště kulatou)....
A na konec pár vánočních pro Jitku.....

A teď hurá na velikonoční tvoření do Repech ....












Autorka: Vaclava.C@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter