Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

sobota 28. prosince 2013

Nová členka


Jsem už dlouhodobou návštevnicí stránek Klubu žen, kde jsem čerpala různé inspirace, ale také jen radost ze zhotovených výrobků. Já sama jsem začala s ručními pracemi velmi dlouho, až ve svých 20ti letech. Začala jsem pletením, pak jsem začala šít ( to jsem využila hlavně, když byly děti malé), pak jsem se pustila do vyšívání, potom do háčkování a nakonec jsem skončila u patchworku. Ke všem druhům ručních prací se občas vracím, podle potřeby, nebo podle chuti. Nyní, když už jsem v důchodu, je to pro mne vyplnění volného času a relaxace. Sleduji i na jiných stránkách ruční práce, mám ke každému dílů úctu, oceňuji ruční práci ( tu si musíme ocenit sami, protože nikdo to jiný neudělá a všeobecně ruční práce nejsou patřičně ohodnoceny). Kromě ručních prací mám ráda četbu-když mě kniha zaujme, tak vydržím až dlouho do nočních hodin. (Tímto bych moc prosila o doporučení pěkných knih, které jste přečetly.) Také ráda luštím křižovky a sudoku, pro udržení alespoň základních znalostí ze školy, se zabývám učením a opakováním angličtiny.Miluji slunce a vodu, takže nejhezčí dovolená je pro mně u moře, když zde už pomalu začíná podzim.
Jinak jsem celý život pracovala jako učitelka v mateřské škole, takže jsem pořád byla v nějaké tvůrčí činnosti a s dětmi jsme stále něco tvořili.
Svoje výrobky budu uveřejňovat pod jménem Lidka a vás všechny prosím při kontaktu používat toto jméno k oslovení. Těším se na spolupráci s vámi, na všechno vaše tvoření. Lidka


Autorka: lidkakrs@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter