Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 11. prosince 2013

Křehká krása frivolitek

Ahoj Jitko :-),



ještě jsem dělala něco zvonečků :-), holky chtěly samozřejmě barevné (i když mě ty bílé přijdou asi nejlepší), tak si každá vybrala barvičku a korálky, a už se těší jak, si je pověsí na stromeček :-). A když už jsem byla v tom zvonečkování, tak jsem si přidělala ještě trojkombinaci na dveře místo věnce :-).

Dlouho jsem hledala předlohu na frivolitkovaného andělíčka, už loni jsem se pokoušela něco najít, a žádný takový, který by mě fakt chytil, tak nebyl. Ale teď se mi podařilo najít jednu předlohu, co mě opravdu vzala, a musela jsem to hned zkusit, tak mrkněte na výsledek :-). Maličko jsem si ho upravila, dodala jsem korálky, a je na světě :-). Dokonce co jsem četla u paní na blogu, že tato její předloha soutěžila a vyhrála první cenu - já myslím, že zaslouženě, protože je opravdu hodně povedená :-). Jinak - andělíčka dostala mamka k narozeninám spolu s dečkou a zvonečkem :-), měla radost :-).
Klidné a pohodové dny adventní :-), ať se vše daří přeje všem Šárka :-)







Autorka: Sarka.Hartmanova@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter