Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 23. května 2011

Pletení na miminka

Zdravím,konečně jsem dokončila věci pro miminka.Ještě chci napsat něco o sobě,je mě 57 let,žiju na vesnici na Mladoboleslavsku.Celý život jsem se věnovala ručním pracem,pletení,šití..,ale spíš z nutnosti,nebylo tolik věcí,jako teď.Jsem ted v invalidním důchodě,tak mám víc času se věnovat svým zálibám.Pletu,háčkuji pěstuju květiny jak doma-ibišky a fialky,tak venku,hlavně fuchsie,pelargonie a jiné.Zkouším množit i okrasné keříčky a taky všechno fotím.Mám ráda i luční kvítí a vůbec jarní přírodu.Přeju Vám i všem děvčatům krásné slunečné dny a těším se na další nápady.Líba

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter