Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 30. května 2011

Frivolitkové záložky


Protože mě frivolitky opravdu čaply a nosím s sebou kamarády člunky kam se dá :-)). Do auta, s holkama na pískoviště, no prostě jak je volná chvilka, tak šmodrchám, docela mi to i přibývá a výsledkem jsou tři záložky :-). Červenou si vybrala dcerka do knížek pohádkových (je velká 18,5 x 3 cm), druhou oranžovou vyhrál manžel (oranžová je 11,5 x 4 cm) a tu levandulovou jsem si dělala pro sebe, byla to trošku rébusovka a hodně se u ní přemýšlelo, taky se mi jednou přetrhla nit, což u frivolitek znamená zahodit a znovu, ale myslím, že se vyplatilo a mám z ní velkou radost, je to takové zatím moje největší dílko :-)). A tedy levandulová je 26 x 3 cm. Všechny jsou z perlovky.

Přeji všem v klubu krásný víkend a hodně tvůrčích nápadů, Šárka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter