Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 28. února 2011

Výročí

Před třemi lety jsem zakládala tyto stránky pro potřeby žen, které se zabývají ručními pracemi a mají chuť se o své zkušenosti a své nápady podělit s ostatními. Vzpomněla jsem si za pět minut dvanáct, protože klubové stránky jsem stvořila 1.2.2008 a dnes je 28.2.2011. Málem jsem to výročí prošvihla. K dnešnímu dni máme úctyhodný počet členek, které přispívají. Je nás 49. Některé přispíváte častěji, některé méně často a některé, jak jsem zjistila jednorázově. Ale to nevadí, víc je těch, jejichž práce se zde objevují často a kdyby jste všechny byly tak pilné, nestíhala bych vaše příspěvky vkládat. Takže jsem ráda, že je to tak, jak to je. Při této příležitosti bych vám všem chtěla poděkovat za vaše inspirativní příspěvky a těším se na další spolupráci s vámi. Vaše Jitka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter