Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 27. února 2011

Nová členka klubu

Dnes vám představuji novou členku klubu. Napsala nám o sobě toto:

Jmenuji se Jindra Červinková,rozená Kapitánová(1947).
Jeden z mých koníčků je paličkovaná krajka,tím druhým jsou kytičky.V roce1980 jsem vážně onemocněla s pohybovým ústrojím.Byla jsem nevrlá,lítostivá a občas i zlá na své tři děti i manžela.
Po šesti měsících jsem si koupila časopis o paličkované krajce.Věnovala jsem se ručním pracem již dříve, ale tato technika mě velmi zaujala.Napsala jsem do Vamberku, centra paličkované krajky, kde mi vyšli opravdu vstříc a poslali mi adresy na vše potřebné.Tak jsem začala roční učení dle psaného návodu, někdy s pláčem, jindy naopak zlobou, když se mi nedařilo.
Mám schované první šišaté jablíčko v negativu.
Jsem parkinsonička.Od roku 2002 se zúčastňuji zahraničních paličkářských výstav a soutěží.
Do čtrnácti dnů dodám fotografii práce i s popisem a podvínkem.
rupracervinkova@seznam.cz Moje práce budete nacházet pod přezdívkou Palihajka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter