Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 5. prosince 2010

Pozvánka

Dnes jsem dostala tento mail.

Ahoj Jitko,

posílám nový příspěvek, který se sice netýká žádných ručních prací, ale pro mě to teď byla tvořitelská činnost, které jsem se věnovala minulé dva měsíce, hlavně v noci, když holčičky spaly :-). Stvořila jsem nový internetový obchůdek http://www.srdcovky.cz , do kterého bych vás chtěla pozvat na prohlídku. V představách existoval už několik let, ale až teď nějak přišla ta doba, že spatřil světlo světa :-). Když jsem ho vytvářela, přála jsem si, aby to nebyl takový ten klasický studený e-shop přeplněný zbožím, ale postrádající člověčí nádech. A tak jsem se snažila, aby tenhle můj obchůdek byl takový vřelejší a měl osobnější přístup, a aby se tam prohlížející či nakupující cítili dobře. Zvu vás tedy dovnitř a můžete posoudit, jak se mi to povedlo :-). A když tam náhodou někdo najde něco, bez čeho se dál neobejde, tak se samozřejmě zlobit nebudu :-)).

Přeji všem krásný bílý prosinec, pohodou a cukrovím provoněné dny,

zdraví Šárka
Děvčata, Vánoce klepou na dveře  tak hurá nakupovat k Šárce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter